Ez a történet....

Erős, de megtörik
Kiszámíthatatlan, tele hibákkal
Nehéz eset. Az élet soha sem volt könnyű vele
Megfáradt, de szerethető....
Kell, hogy szeressék!

2014. november 8., szombat

Veca.~ Imádat és szünet.... :) :(

Sziasztok!
Itt Veca, az író.
Lassan elérkezünk az ezer (ismétlem: ezer) oldalmegjelenítéshez. Nagyon hálás vagyok ezért, tényleg. Nagyon jól esik hogy ennyien olvassátok, jól esnek a pozitív visszajelzések, remélem a továbbiakban is működni fog ez így. :)

De, egész beszédes a cím. Sajnos nincs időm. De tényleg. Mára ígértem a részt, és nagyon szégyellem hogy nincs kész, és most egy ideig nem is tudok folytatással jönni.
Szüneteltetem a történetet. Lehet hogy egy hét, lehet hogy egy hónap. Nem tudom, fogalmam sincs. Sajnálom, nem így terveztem.
Mindenesetre, ha biztosat tudok mondani, mindenképp jelzek.

Addig is, ha szeretnétek velem beszélgetni privátban, lenne valamilyen kérdésetek (nem spoilerezek, csak ha úgy látom), vagy csak szeretnétek picit megismerni, elérhető vagyok a Facebookon, de e-mailben is elérhettek.

Facebook adatlapomért kattints IDE.
E-mail címem: avera10@freemail.hu  .

De kérdezhettek a jobb oldalon látható chat-dobozban, vagy esetleg itt a bejegyzések alatt kommentben. :)
Ha úgy látom hogy sokat kérdeztek, akkor a folytatás előtt egy bejegyzés a kérdéseitekről és az én válaszaimról fog szólni. ;)

Legyetek jók, beszélgessünk, igyekszek vissza Li sztorijával! :*

Veca.~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése