Ez a történet....

Erős, de megtörik
Kiszámíthatatlan, tele hibákkal
Nehéz eset. Az élet soha sem volt könnyű vele
Megfáradt, de szerethető....
Kell, hogy szeressék!

2014. november 30., vasárnap

Veca.~ A legkevésbé se jó hír.

Sziasztok!
Megígértem, hogy amint tudok folytatási időt, jelzek nektek.
Nos, sokat gondolkodtam. Örlődtem a nagy kérdésen: "Meddig kell szünetet tartanom?"
Elővettem egy naptárt, és elkezdtem megjelölni a tanulási időszakokat, a felvételis dolgokat, ilyenek.
Semmi jó hírem nincsen. Oda jutottam, hogy március.
Igen. Néztem az időpontokat, a tanulandó mennyiséget, számolgattam a szabadidőmet, gondolkodtam hogy mennyi időt tudnék Li történetére fordítani. Az "eredmény" az lett, hogy szinte semmi. Ha továbbra is a maximumot akarom nyújtani, akkor most egy hatalmas szünet van. Havi egy résszel nem sokra mennénk. Ezért márciusig nem fog rész megjelenni.

Ismét csak bocsánat, nem hittem volna hogy ez lesz belőle...szégyellem is magam.

Legyetek nagyon jók, tanuljatok, várjátok az ünnepeket, utána pedig a tavaszt.

Még jelentkezek! :*

Veca.~

2 megjegyzés:

  1. Cia érdeklődni szeretnék hogy lesz e rész.Mert enegem nagyon megfogott ez a történet.Köszi a választ előre is:-DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nos, nem hittem volna, hogy ennyi eltelt idő után valakinek mégis eszébe jut ez a szerény kis történet. :) Ez jól esett. :)
      Hát....pár napja ez a dilemmám. Eljátszottam magamban, hogy miként folytathatnám a sztorit, de úgy érzem, mintha elvesztettem volna ezt a fonalat. Megpróbáltam elkezdeni írni, és eddig úgy csináltam, hogy gépeltem, gépeltem, gépeltem, rész kész. Most viszont két mondat után töröltem, és azzal a lendülettel el is akadtam.
      Sosem éreztem magam írónak, bloggerinának, akármi, csak jól esett írni, de gyötör az ötéethiány, ami mégnagyobb ötlethiányhoz vezet.. :D
      Efelett még egy keveset ülnék, mert szerettem csinálni, meg minden, csak ez az abbahagyás... Nem kellett volna, bánom is rendesen. Megpróbálhatjuk. :)
      Írok egy részt, igyekszek eldönteni egy irányt, onnan pedig meglátjuk. :)

      Törlés