Ez a történet....

Erős, de megtörik
Kiszámíthatatlan, tele hibákkal
Nehéz eset. Az élet soha sem volt könnyű vele
Megfáradt, de szerethető....
Kell, hogy szeressék!

2015. március 6., péntek

Veca.~ Show Must Go On.. ;)

Sziasztok!
Nem hittem volna, hogy ilyen hamar, de tényleg március van, és a sok málhás zsákot ledobtam a vállamról.
A napokban gyötrődtem eleget, hogy mi legyen....úgy érzem, mintha kicsit megkoptam volna, nem visz a képzelet, ilyenek....de nem akarok ettől megválni, ha csak egy ember is olvasná, már csak azért is folytatnám....egy olvasó azért csak akad... :)
Szóval nem állunk meg, elterveztem pár dolgot. :)

Egy reformmozgalmat "csinálok", lesz új design, és meg fogom változtatni a blog fejléci nevét.
A link az marad, ez csak természetes, viszont a blog nevet cserél.
Az oka az, hogy kicsit más irányba is elbillenteném a sztorit, erről már határozottabb elképzeléseim is vannak. :)

A blog új címe: Invincible.~

Ma este, esetleg holnap jön a folytatás.

Veca.~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése